“Zelo pomembno je zaupanje. Marsikdo bi si lahko privoščil nakup digitalnega pomočnika, v njem vidi uporabno vrednost, pa tega ne stori. Bega ga misel, da bo imel v hiši napravo, ki bo videla, slišala in si zapomnila vse. Menim, da bi digitalni pomočniki pravo vrednost dobili, če bi bili bolj pregledni. Vsak uporabnik bi moral natančno vedeti, kako delujejo in kaj počnejo z njegovimi podatki. Po drugi strani so tehnološki giganti pred dilemo, kje postaviti mejo preglednosti. Bi bili popolnoma pregledni digitalni pomočniki res dodana vrednost za vsakogar? Za primer vzemiva letalske prevoznike. Ti razpolagajo z vsemi informacijami o našem potovanju, ki nam jih običajno tudi posredujejo: kje trenutno letimo, kdaj bomo pristali, na kateri nadmorski višini letimo … Zamolčijo pa, kje je naša prtljaga, čeprav to vedo. Zakaj? Ker ne morejo predvideti, kako bi se na letalu odzval potnik, če bi zvedel, da njegova prtljaga leti na drug konec sveta.“
Isabella Holm, finska oblikovalka
Vir: Delo, 30. 3. 2019, str. 16