Jože Korošec, se ti opravičujem, saj vem, da rezultati niso bili takšni, kot ste pričakovali, ampak polna usta so vas bila negativne in umazane kampanje, naša pa je temeljila na dejstvih.
To, kar si pa zgoraj spisal, pa je samo metanje peska v oči volilcem, ki so naveličani slabega odnosa, slabega dela in slabih rezultatov.
Kot vodja kampanje Metoda Marčuna javno povem, da kampanjo v celoti financiramo sami.
O domžalskih tajkunih ne vem veliko, nas pa podpirajo dobri in uspešni podjetniki, ki službe ustvarjajo z lastnim delom in znanjem in ne na račun javnih financ, kot ste na primer neuspešno želeli prikazati na primeru NK Domžale, pa so vas dejstva in številke popolnoma demantirale.
Naša kampanja se ne financira iz javnih sredstev, kot se je denimo “informativni bilten”, izdan pred dobrim mesecem dni.
Prav tako ljudje, ki delamo in podpiramo Metoda Marčuna, to delamo na lasten račun in v svojem prostem času, medtem ko je mnogo ljudi v vaši kampanji plačanih iz javnih sredstev. Pa s tem v končnem ni nič narobe. Vsak ima pravico povedati in delato po svoje, če to temelji na dejstvih in na resnici. To ni umazano.
Kar pa počenjate v zadnjih dneh, ko iščete načine, kako obrniti tok, ki se je obrnil proti vam, pa ni prav in ni lepo. Izpostavljajte dejstva, kaj je bilo narejeno in kaj ni bilo narejeno. In kakšen je kandidat, kako se obnaša in na kakšen način sodeluje ali pa ne sodeluje z ljudmi okrog sebe. To je namen kampanje.
Blatenje, ki ste se ga lotili v zadnjih dneh, pa se bojim, da nas ne bo pripeljalo daleč. Ne pred volitvami. Ne po njih.
Matej Oražem