Zetadrive simulator vožnje, ki voznika postavi v resnično okolje in s pomočjo naprednega nevrološkega profiliranja zbira njegove biometrične in nevrološke podatke.
Razvija ga mlado slovensko podjetje NERVteh.V podjetju, v katerem so razvili simulator vožnje zetadrive, ki s posebnimi elektrodami meri tudi aktivnost možganov in nevrološko profilira voznika, so za inovacijo in razvoj od ameriškega sklada VectoIQ prejeli milijon evrov. V tehnološkem start-upu svoje storitve ponujajo predvsem podjetjem, ki želijo s simulatorjem vožnje ozaveščati o varnosti v prometu in izboljšati vozniške sposobnosti. Med uporabniki njihovih storitev so tudi slovenska podjetja, kot so Akrapovič, Pošta Slovenije, Viberate in Javna agencija RS za varnost prometa.
Najbolj priljubljena simulacija vožnje v Evropi je vožnja formule 1 v italijanskem Ferrarijevem muzeju. Občutki med vožnjo naj bi bili prav takšni, kot jih doživljajo dirkači na dan dirke.
Denar Američanov – tako velik znesek so od skladov prejeli prvič –, bodo v NERVtehu porabili za plače 20 zaposlenih, med katerimi so večinoma inženirji, za del razvoja, aktivnosti za vstop na tuje trge in za nekaj poti v tujino na sestanke. Razmišljajo pa tudi o novi podružnici v ZDA, kamor so vstopili januarja letos. Kolikšen lastniški delež podjetja NERVteh je ameriški sklad prejel v zameno za investicijo, niso razkrili.
Na cestah vsak dan umre več kot 3.300 ljudi. Izobraževanje voznikov in izboljšanje cestne kulture bi število smrtnih žrtev lahko močno zmanjšalo. Voznik se na simulatorju Zetadrive lahko popolnoma zatopi v izkušnjo vožnje v virtualni resničnosti, ki pomaga zbirati zanesljive biometrijske meritve, ki voznikom pomagajo pri izboljševanju oz. treningu varn(ejš)e vožnje.
Simulator zetadrive vključuje tako programsko kot strojno opremo. Strojna oprema vključuje prave sestavne dele avtomobila in gibalno platformo, ki uporabniku nudi še bolj realistično izkušnjo vožnje. Glavni cilj programske opreme pa je zbrati statistične meritve uporabnika ali kandidata, natančno določiti njegove šibke točke, nato pa ga primerno trenirati, dokler jih ne odpravi.