Z začetkom decembra in vse do konca januarja 2020 je občanom Občine Škofljica na voljo storitev javnega potniškega prometa »Prevoz na klic«, ki bo povezala vsa naselja s krajevnim središčem. Omenjeno storitev bodo na območju Občine Škofljice omogočili Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije (RRA LUR) in Občina Škofljica, v sodelovanju z Ljubljanskim potniškim prometom (LPP), ki bo storitev izvajal z električnimi osebnimi avtomobili EURBAN.
Kako deluje storitev »Prevoz na klic«?
Na spletnih straneh Občine Škofljica (www.skofljica.si) in LPP (www.lpp.si) je objavljena mreža obstoječih postajališč (označenih z modrimi ikonami buskov) in dodatnih vstopno-izstopnih točk za potnike, t.i. zelenih točk prevoz na klic (označene z zeleno). Zelene točke prevoz na klic so bile določene v krajih, kjer trenutno ni javnega potniškega prometa.
Potnik bo izbral njemu najbližje postajališče, nato poklical Prometno nadzorni center LPP na številko 01 58 22 555, kjer bo podal najmanj dve uri pred potovanjem zahtevo za prevoz in pridobil takojšnjo povratno informacijo o možnosti prevoza ter potrditev prevoza v okviru danih možnosti prevoznika LPP. Nato bo potnik potoval od najbližjega postajališča oziroma od zelene točke prevoz na klic v svojem kraju do najbližjega postajališča javnega potniškega prometa s frekventnim voznim redom.
Prevoz na klic na Škofljici je plačljiv z enotno mestno kartico Urbana po veljavnem ceniku vozovnic v mestnem in integriranem potniškem prometu Ljubljanskega potniškega prometa za prvo območje (1,30 eur).
Prevozi na klic so namenjeni uporabnikom naselij, kjer so povezave v določenih obdobjih manj frekventne. Ti uporabniki se bodo lahko na klic zapeljali med 9. in 12. uro dopoldne ter 16. in 22. uro popoldne.
Pilotni projekt »Prevoz na klic« je del evropskega projekta Peripheral Access, sofinanciranega s strani Evropskega sklada za regionalni razvoj znotraj programa Interreg Srednja Evropa.
Barbara B.