Kampanja Znamenje, ki jo je pripravilo Društvo za nenasilno komunikacijo, je naletela na neverjetno zgražanje v javnosti. Glede na njihovo ime so prvi, ki si nasilne komunikacije vsekakor ne bi smeli privoščiti. Plakati so umaknjeni.
V zadnjih dneh smo bili lahko priča odzivu na jumbo plakate, ki so se pred kratkim pojavili po Sloveniji. Plakate je pripravilo Društvo za nenasilno komunikacijo pod kampanjo “Znamenje”.
O umiku le te so javnost obvetili 21.aprila na njihvi Facebook strani z razlago:
“Hvala za komentarje pod današnjo objavo prvega para podob iz kampanje Znamenja. Objava ni posredovala sporočila, ki smo ga želeli, zato smo jo umaknili.”
Tudi pod to njihovo objavo se je vsul plaz kritih in užaljenih zapisov. Vsi užaljeni očetje pričakujejo tudi opravičilo zaradi sporočila na plakatih. Potrebno pa je poudariti, da sta oba oglasa izzvala jezo ne le pri moških, temveč tudi pri ženskah. V večini so se odzvale prav na tisti oglas, kjer ima otrok “očetovo znamenje”.
Pestra debata se je odvijala tudi na družbenem omrežju Twitter, kjer ne gre splegledati objave predsednika državnega sveta Alojza Kovšce, ki je med drugim zapisal, da se kot oče počuti užaljenega.
Javno pozivam Varuha načela enakosti k takojšnjemu ukrepanju! Tale plakat demonizira očetovstvo in meče v isti koš vse zgledne očete z nasilneži. Ni objektivno, ni vzgojno in ni sprejemljivo! Kot oče se počutim užaljenega. pic.twitter.com/rZORWidlmv
— Alojz Kovšca (@AlojzKovsca) April 24, 2021
V tej kampanji se je poleg plakata z otrokom pojavil tudi plakat z žensko, ki ima poleg materinega znamenja, tako kot otrok očetovega, partnerjevo znamenje.
Društvo za nenasilno komunikacijo mora vsekakor pri svojih kampanjah slediti najmanj svojemu nazivu in javnosti svoja sporočila prenašati nenasilno. Pri svojih oglasih v javnosti morajo biti na sporočila, ki jih s tem pošiljajo v javnost, bolj previdni. Tokrat je slovenska javnost jasno pokazala, da takih oglasnih sporočil ne bo tolerirala.