BTC City Ljubljana je letošnji prejemnik najvišjega priznanja v slovenskem turizmu – Kristalni Triglav 2019. Priznanje za izjemen prispevek k razvoju slovenskega turizma podeljuje Društvo turističnih novinarjev Slovenije. Nagrado je prevzel Jože Mermal, predsednik upravnega odbora družbe BTC.

Medtem ko je družba BTC prejela Kristalni Triglav za posebne dosežke na področju turizma, so enako priznanje podelili tudi Primožu Rogliču kot osebnosti, ki je v letošnjem letu najbolj povečala prepoznavnost Slovenije v svetu. Kristalni Triglav je iz rok ministra Zdravka Počivalška prevzel njegov oče. Ta Kristalni Triglav podeljujejo tretje leto zapored vsi organizatorji Dnevov slovenskega turizma, ki so sredi minulega tedna potekali v Grand Hotelu Union v Ljubljani.

Drago Bulc (levo) in Jože Mermal Foto: arhiv BTC

Nagrado Kristalni Triglav za izjemen prispevek k razvoju slovenskega turizma in vidne dosežke v turizmu podeljujejo od leta 2011.

BTC City spada med največja poslovna, nakupovalna, rekreativno-zabaviščna in kulturna središča v Evropi. Vsako leto ga obišče 21 milijonov obiskovalcev, med njimi pa niso le prebivalci Ljubljane in okolice, ampak tudi turisti iz številnih držav po svetu.

Kot so zapisali v obrazložitvi nagrade Kristalni Triglav, BTC City Ljubljana ponuja številne izjemne nakupne priložnosti, nepozabna doživetja in unikatna razvajanja brbončic. V osrčju ponudbe je več kot 450 trgovin, v katerih lahko obiskovalci izbirajo med 10.000 blagovnimi znamkami. Poleg nakupov lahko odkrivajo tudi okuse več kot 70 kulinaričnih ponudnikov, ki se povezujejo pod blagovno znamko Food Bluz – Okusni Bluz. V najvišji stavbi v Sloveniji, Kristalni palači, ki je ena pomembnejših turističnih atrakcij Ljubljane, pa poleg kavarniške ponudbe in izjemnega razgleda poslovnim obiskovalcem ponujajo tudi kongresne storitve.

Vodno mesto Atlantis Foto: arhiv BTC

BTC City Ljubljana je hkrati mesto kulture in umetnosti. Obiskovalci se med drugim lahko udeležijo dogodkov v SiTi Teatru BTC, ki že deset let ponuja vrhunske gledališke predstave, koncerte, stand-up komedije in druge kulturne dogodke, ali pa si ogledajo film v kinu Kolosej. Tu ima svoj dom tudi Maraton Franja BTC City, športne dogodivščine pa so obiskovalcem na voljo še v Vodnem mestu Atlantis ter Športnem centru Millenium. Svojo ponudbo zaokrožujejo z uresničevanjem trajnostnih projektov, ki pod okriljem poslovne enote Misija: Zeleno prinašajo pomembne izboljšave na področju odgovornega ravnanja z vodo in odpadki, energetske učinkovitosti, varnosti in prometa, spodbujanja inovativnosti in družbene odgovornosti. V BTC Cityju Ljubljana imata prostore tudi ABC pospeševalnik in ABC Hub, ustvarili so lastno zagonsko podjetje BTC Phoenix, partnerjem pa ponujajo živo testno okolje BTC Living Lab, ki omogoča razvoj novih, inovativnih poslovnih modelov.

»V družbi BTC smo veseli in počaščeni, da je Društvo turističnih novinarjev Slovenije opazilo naš prispevek k slovenskemu turizmu in nagradilo naše dolgoletno delo na področju razvoja turistične ponudbe v BTC Cityju Ljubljana,« je dejal predsednik upravnega odbora družbe Jože Mermal.

»Nagrada nam poleg priznanja, da delamo v pravi smeri, pomeni tudi motivacijo za nadaljnji razvoj. Tako bomo še naprej s posluhom za napredne inovativne rešitve širili našo ponudbo številnih doživetij, ki vedno znova navdušujejo in poskrbijo za zadovoljitev vseh želja tako slovenskih kot tujih obiskovalcev.«

BTC City iz zraka Foto: Primož Hieng

Drago Bulc, predsednik Društva turističnih novinarjev Slovenije, je dodal: »Eden izmed ključnih poslanstev Društva turističnih novinarjev Slovenije je, da spodbujamo razvoj turizma v Sloveniji, kar počnemo tudi s podeljevanjem nagrad Kristalni Triglav. Tako smo letos prepoznali pomembno vlogo BTC Cityja Ljubljana pri širjenju turistične ponudbe v slovenski prestolnici. Poleg nakupovalnega turizma ter pestre ponudbe športnih in kulturnih dejavnosti to nakupovalno središče odlikuje tudi kulinarični turizem. Več kot 21 milijonom domačih in tujih obiskovalcev letno je na voljo pestra ponudba slovenskih in mednarodnih gastronomskih specialitet pod imenom Food Bluz. S tem pomembno prispevajo h kulinariki kot enemu najmočnejših pospeševalcev turizma povsod po svetu.«

 Primož Hieng