V začetku meseca je po omrežjih zakrožil oglas, ki s “pametno obleko” opozarja na pogostost spolnega nasilja.
Vse več podjetij ugotavlja, da se promocija progresivnih vrednot danes lahko pretaplja v kapital – in Schweppes je eno od njih. Ne smemo pozabiti, da je to le reklama, ki privablja ljudi k znamki, a vseeno nosi pomembno sporočilo.
Pametna obleka beleži invazivne dotike in dekleta v posnetku so jih v manj kot štirih urah doživela 157.
Podatek ni ne presenetljiv niti nov. V ZDA ena od treh žensk doživi spolno nasilje in ena od petih posilstvo. V EU je bilo v 2015 zabeleženih 215.000 napadov. Večine primerov se še vedno ne prijavi.
Pred manj kot mesecem dni je irsko sodišče na podlagi spodnjic mladoletnice oprostilo posiljevalca.
Ni prvič, da pravni sistem utira pot kulturi posilstev in išče krivdo v žrtvah, ko vprašuje: “Kaj si imela oblečeno?”
In kultura posilstev je konec koncev morda ravno to: zakaj moški potrebujejo reklamo, da jim končno dopove, kar ženske poudarjajo že leta?
Vir: KLIK