Inštitut za druga vprašanja piše, da po televizijskih oglasih že nekaj časa kroži oglas podjetja za najem avtomobilov Sixt, ki kot kuliso nerazvitega javnega prevoza prikaže sramotno Ljubljansko železniško postajo in vlake Slovenskih železnic.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=L7R2YsEhOZM

Ta oglas se povsem upravičeno norčuje iz nezavidljivega (katastrofalnega) stanja naših železnic. so po dolgoletnih izgubah, ki jih je vsako leto pokrila država, nekako stabilizirale svoje poslovanje. To je uspelo SŽ tako, da so na stranski tir postavile ostale  t.i. “nedobičkonosne” dejavnosti.

V praksi pa to pomeni, da SŽ opravijo na račun tovornih prevozov vse manj potniških prevozov. Ali ste se morda v zadnjem času z vlakom odpravili, npr. v Koper? Zdaj potniške vlake nadomeščajo tovorne kompozicije, ki so za SŽ preprosto veliko bolj dobičkonosne. Zato se seveda ne smemo čuditi, da so v podjetju tako goreči zagovorniki zakona o drugem tiru, ki bo še bolj povečal tovorni promet.

Dobri poslovni rezultati SŽ višajo kupnino tovornega dela, ki pa bo v prihodnosti skoraj zagotovo naprodaj. Stabilno poslovanje pa hkrati odvrača radovedneže in ponuja nove možnosti za posle s politično “elito” …

S. Ž.