Marko Ilić pove v intervjuju v sobotnem Objektivu (31. 3. 2018) novinarju Urošu Škerlu Krambergerju tudi tole: 

“Smajli je trenutno najbolj razširjen simbol na svetu. Nastal pa je v okviru korporativne logike – namenjen je bil za interno komunikacijo v eni od zavarovalnic, da bi bili zaposleni malo bolj veseli in bi dosegali boljše delovne rezultate. Če pogledate na Google, boste videli, kdo je ta znak ustvaril. Obraz risarja Harveyja Balla, ki je narisal originalnega smeška, je najbolj žalosten obraz, kar ste jih kdaj videli. Poglejte! (Na telefonu poišče Ballovo fotografijo ob risbi smeška.)

Mar ni to ironično? Najbolj žalosten človek na svetu je narisal najbolj vesel simbol na svetu. To je neverjetno! Smeška pa danes uporablja ves svet. Zamenjal je besedno komunikacijo – pove več kot besede.”

Kdo je torej Harvey Ball? Nihče drug kot “oče” te ikone, tega preprostega simbola, ki je nastal že leta 1963.

Smeško ali smajliji nas spremlja povsod, tudi na cestah.

Znakovni smeško (smile) iz dvopičja in zaklepaja ter njegove številne izpeljave (v originalu je bil vmes med obema znakoma še pomišljaj) ima svoj ekvivalent torej v rumenem krogu z očmi in nasmeškom.

H. B.