Inflacija ocen v šolstvu se po besedah Cirila Dominka vedno začne stopenjsko.

“Najprej se zgodi v osnovnih šolah, potem se samodejno prenese v srednje šole, nato pa še na univerze. Naš šolski sistem je napačno zastavljen – jaz ga imenujem točkomanija.”

Težave pa je po njegovem mnenju treba reševati v nasprotni smeri. Fakultete bi morale spet postati bolj izbirčne pri tem, koga sprejmejo.

 

 

“Pri vstopu na univerzo bi moralo nekaj pomeniti tudi znanja iz izbranega področja študija, ne samo točke, pridobljene z ocenami in splošno maturo. Na fakultetah se glede tega ne angažirajo dovolj, treba in koristno bi bilo spet uvesti sprejemne izpite. S tem bi se lahko začeli vračati k realnim in pravičnim ocenam, to pa bi imelo povratni vpliv na srednje šole in potem seveda še na osnovne šole.”

Podčrtal: O.U.

Ministrstvo za šolstvo pa 13 dni nič … 

Vir: Staš Zgonik, Diktatura petk,  Mladina, 4. 5. 2018

Foto: Uroš Abram