Najdražji in obenem najbolj prestižen avto, ki se ta trenutek dobi na slovenskem trgu, je panamera turbo S E-Hybrid Executive z osnovno ceno dobrih 230 tisoč evrov.
Sama sicer vozim škodo octavio, ki sem jo pred šestimi leti kupila na Porcheju in tako zelo zadovoljna, da je ne bi kar tako zamenjala. Pa četudi je to panamera. Sem pač malo drugačna voznica. Zame je luksuz tudi v občutku, ki mi ga avto nudi in v moji škodi je polno spominov na izlete, tudi delovne vneme, zato se od avta težko ločim. No, ja, ne bi pa se branila vsaj kakšne vožnje z njim. Kakšno vlogo igrajo avtomobili pri Slovencih? Maša Mazi iz podjetja Porsche Inter Auto pravi, da predvsem kot nujo, brez katere ne moremo shajati.
Drugo najmočnješe vozilo je v Porsche družini
Sloveniji? In kdo si ga lahko privošči? Na drugo vprašanje bomo odgovor dobili malo težje, prvega pa so z nami delili z marketinškega oddelka na Porcheju. »V tem trenutku je v prodaji na slovenskem trgu vodilna nova Panamera Turbo S E-Hybrid Executive z osnovno ceno dobrih 230.000 €. Je drugo najmočnejše vozilo v Porsche družini, takoj za legendarnim 918 Spyder. Executive izvedenka s podaljšanim medosjem, prostornejšo kabino in bogatejšo opremo predstavlja luksuz v svetu poslovnežev. Hibridni pogon, ki odlično združuje motor z notranjim zgorevanjem in elektromotor, pa predstavlja korak naprej v svetu ozaveščenih, modernih posameznikov. Na naš trg v prodajo v kratkem prihaja še 911 Turbo S Executive, ikona znamke s poudarkom na najboljšem športnem nastopu s poudarkom na udobju, kjer bo po ceni segala še nekoliko višje,« je pojasnila Mazijeva.
Vsak drugi Slovenec ima osebni vozilo
Koliko pa drži, da imajo avtomobili v Sloveniji predznak prestiža in statusnega simbola? Kot meni sogovornica, glede na to, da ima v Sloveniji vsak drugi prebivalec osebno vozilo, o samih vozilih težko govorimo kot o statusnem simbolu, prej govorimo o potrebi in objektu, brez katerega težko shajamo. Zadeva je menda vseeno nekoliko drugačna, kar se tiče proizvajalcev avtomobilov in avtomobilskih znamk, ki jih splošna javnost glede na prestižnost sodi po ceni ter po globalnem vplivu in vrednosti znamke.
Vse več kupcev na vozila znamke Porsche gleda kot na vozila, ki mu bodo prinesla nadstandardno udobje, varnost, izredne zmogljivosti in bogato tradicijo hkrati.
Mazijeva doda, da se Porsche stranke zavedajo, da se vrednost njihovih vozil na račun izjemne kakovosti ohranja, če ne celo veča in poudari, da je kar 70 odstotkov vseh do zdaj izdelanih Porsche vozil še vedno vozečih. In to veliko pove. Vse te lastnosti skupaj naredijo vozilo zares prestižno in v javnosti zaželeno.
Smo Slovenci veliko pripravljeni vlagati v štirinožne prijatelje?
»V Sloveniji že dolgo časa lastništvo in raba osebnih avtomobilov doživljata nadpovprečno rast – po tem lahko sklepamo, da so naložbe v nova vozila seveda velike. S tehnološkim napredkom, spremembah v miselnosti, kulturi vožnje in namenu vožnje, pa se je marsikaj spremenilo, zato ljudje vse raje vlagajo v vozila, ki jim bodo poleg užitkov v vožnji prinesla tudi varnost, varčnost, udobje in praktičnost.
Sodobni človek je venomer zaposlen ali pa nekje na poti, hkrati pa močno ceni svoje vrednote – družino, prosti čas, prijatelje, hobije – dobro vozilo mu to tudi omogoči, zato je naložba v očeh kupca še kako vredna.
Bodisi skozi glasbo, izpopolnjene navigacijske možnosti, povezanost s svetovnim spletom in novostmi v svetu, enostavno komunikacijo z bližnjimi in delovnim mestom« so odgovorili iz Porsche Inter Auta.
Stalna povezanost s svetom
Na vprašanje, kaj ljudje najpogosteje iščejo pri avtomobilih višjega cenovnega razreda, sem v bistvu dobila odgovor, ki je podoben mojemu, pa čeprav vozim octavio. Kar je nedvomno odličen avto, ni pa to avto visokega ranga. Vozilo mora biti varno in udobno, saj mora vozniku nuditi in omogočiti takšen način vožnje, kot si ga sam želi. Drži, kajti ljudje smo različni. Voznik od svojega vozila pričakuje, da mu nekoliko olajša življenje – pa naj to pomeni, da ga pripelje kar se da hitro od točke A do B, da mu omogoča stalno povezanost s svetom preko naprednih digitalnih tehnologij, ali pa je enostavno ergonomično ustvarjen zanj, sploh v današnjem času, ko v osebnem avtomobilu preživimo vse več časa.
Avto te ne sme pustiti na cedilu
Spet drži. In nenazadnje, govorimo o najvišji kvaliteti, ki voznika ne bo pustila na cedilu. No, da te avto ne pusti na cedilu, kot te dober prijatelje ne, to je pa pika na i. Torej – ni treba, da imate ravno najdražji avto, da se v njem dobro počutite. A kot sem rekla, bilo bi pa zanimivo vsaj enkrat sedeti v njem .