V poplavi izdelkov na trgu, v poplavi reklam, ki jih nihče ne nadzoruje, je na hitro zelo težko prepoznati dobre izdelke.
Vsi certifikati tudi niso jamstvo, da je izdelek dober in kakovosten.
Pogledati je treba vsebino in količino učinkovine v enem odmerku, sestavo in izvor, preveriti manj pomembne (dodatne) sestavine tega izdelka. Potrebovali bi resen neodvisen strokovni organ, ki bi nadziral izdelke in tudi jamčil za vse tiste, ki se pojavijo na tržišču. Enako bi moralo veljati za reklame in oglaševanje prehranskih dopolnil. Žal, a nič od tega Slovenci nimamo in prav tega dela bi se morali ustrezni organi čim prej lotiti.
Ivica Flis Smaka, že dobrih 30 let dr. med., specialistka, leta 2017 je prejela naziv zdravnica leta
Vir: 5 minut za zdravje, brezplačna priloga, letnik 7, št. 32, maj 2019, str. 6 (Medicina naj bo po meri človeka)