Tomo Kočar piše, da živimo v zelo tekmovalnem svetu, kjer bo našemu naslovu (z besedilom vred) pogosto namenjen le drobec sekunde.
Le toliko časa ima, da naredi boljši vtis od desetin ali celo tisočev drugih in kaj lahko se zgodi, da smo v poplavi tekmecev kljub morda boljši vsebini po krivici prezrti.
Če namreč naslov ne izstopa, se bodo drugi pririnili v ospredje in naša priložnost bo splavala po vodi.
Zelo pomemben je naslov v novinarskem pisanju, kjer je ena osnovnih značilnosti omejenost prostora in izjemen pomen naslova.
Bralci novic praviloma naslove le preletijo in med njimi izberejo peščico tistih, ki se jim zdijo pozornosti. Bistvo časopisne novice mora biti torej zajeto že v naslovu.
Ali je novinar Dela za svoj prispevek izbral pravi oz. primeren naslov, pa presodite sami!
Kakšni pa so naslovi različnih portalov?
O. U.