“Vsako podjetje je ločeno na dva svetova na – svet raziskovanja in svet uporabe ali izkoristka. Na stičišču obeh je svet idej, podoben zagonskim podjetjem. Nad vsemi temi bedi upravni odbor. Večina upravnih odborov zelo uspešno upravlja posel. Nestlé je recimo odličen v tem. Sprašujete, katera podjetja so hkrati dobra v vseh treh svetovih? Ni jih veliko. Vodilno mesto ima gotovo Amazon, ki je to logiko usvojil. Vodja Jeff Bezos nenehno poudarja, da je Amazon najboljši prostor za neuspeh, ker veliko raziskuje v svetu idej, kjer je prav, da nimaš prav. V večini podjetij ni sprejemljivo, da kaj spodleti. Jasno je, da si napak ne moremo privoščiti v tovarnah, ker, če te ne delajo, kot morajo, izgubljamo denar. V svetu idej moramo tvegati, moramo ne imeti prav. Podjetja, ki raziskujejo alternativne možnosti, so veliko bolj uspešna. Nekaj podjetij to že dojema. Dve nemški podjetji sta na dobri poti do vzpostavitve novega poslovnega modela, a kaj več žal ne morem povedati.”
Alexander Osterwalder, soustanovitelj svetovalnega podjetja Strategyzer
Vir: Svet kapitala, poslovni tednik Dela, str. 13