Telekom je v ponedeljek 29.11.2021 obvestil svoje uporabnike, da s 1.1.2022 odpoveduje dobavo električne energije svojim odjemalcem. Njihova odločitev je negativno presenetila njihove uporabnike, se posebej po tem, ko je podjetje    Gen -I pred časom sporočilo, da so cene zamrznili do poletja 2022. 

 

Ob tem so zapisali:

Obveščamo vas, da bomo s 1. 1. 2022 prenehali z dobavo električne energije končnim uporabnikom. Da bo prehod k drugemu dobavitelju elektrike čim bolj enostaven, naročnikom, ki so imeli s Telekomom Slovenije sklenjeno tudi pogodbo o dobavi električne energije, priporočamo, da si čimprej poiščejo novega dobavitelja, pri tem pa lahko izbirajo iz seznama dobaviteljev električne energije.

Celoten postopek menjave dobavitelja električne energije je po korakih predstavljen na spletnih straneh Agencije za energijo in spletnih straneh SODA.

Prenehanje dobave električne energije na naročniška razmerja za mobilne, fiksne in ostale komunikacijske storitve nima in ne bo imelo nobenega vpliva.

S postopkom izbire novega dobavitelja električne energije pričnite čimprej, saj lahko prehod k drugemu dobavitelju traja dlje časa, tudi do mesec dni. Pogodbo z novim dobaviteljem električne energije je potrebno skleniti najkasneje do 31. 12. 2021.

Uporabniki, ki ne bodo pravočasno sklenili pogodbe z novim dobaviteljem električne energije, bodo skladno z energetsko zakonodajo s 1. 1. 2022 prešli na sistem zasilne oskrbe. To pomeni, da jim bo dobavo električne energije zagotavljal SODO

Okrog 13.000 gospodinjstev bo torej v tem decembrskem času iskalo novega ponudnika in urejalo novega dobavitelja, namesto da bi sproščeno uživali v predprazničnih dnevih.