Kupovanje v spletnih trgovinah je v trenutnem obdobju postalo vse bolj priljubljeno. Ponudniki želijo strankam ponuditi čim boljšo izkušnjo, brez čakalnih vrst in predvsem tudi varno – kar je danes velika prednost. To pa očitno žal ne velja več za našega največjega spletnega trgovca Mimovrste. 

Prejeli smo pismo nezadovoljenegauporabnika, ki nam je želeli predati svojo slabo izkušnjo in nas obvestiti o slabi praksi reševanja reklamacij in na zavajanje pri dobavnih rokih pri enem izmednaših največjih spletnih trgovcev. Omenja, da dražjih artiklov ne priporoča nakupovati pri Mimovrste – v primeru, da bi kupljeno blago imelo napako, bo imeli težava pridobiti denar nazaj.

Njegova izkušnja je nakup motorne žage na Mimovrste, ki pa ji je ob dostavi manjkal en del – ta omogoča normalno delo z žago (gre za del, ki omogoča napenjanje verige). Takoj , ko je napako opazil jih je o tem obvestil na javno objavljen elektronski naslov in jih vprašal za nasvet, a je odgovor dobil šele po telefoskem klicu. Odgovorili so mu, da mu žage ne morejo zamenjati in naj kupi drugo, to z napako pa vrne in mu bodo vrnili denar v treh dneh. To je tudi storil. Dobava nove je bila obljubljena 29. junij, kar se ni zgodilo. Po štirih dneh in poskusih ugotovitve, kaj se dogaja, še zmeraj ni dobil naročenega. Zgolj rok dobave se je vsak dan spreminjal.

Mimo vrste, počasi na vrsti

Še bolj pa se je zapletlo pri vračilu že dobavljene žage. Namesto, da bi mu vrnili denar, so iz Mimovrste zapisali, da je napaka sporna in da morajo ugotoviti ali gre res za napako. Denarja seveda niso vrnili. Vse skupaj se je začelo 19. junija, po nasvetu Mimovrste je stranka prišla v pozicijo, da je plačala dve motorni žagi, dobila pa ni nobene. Iz podjetja se ni nihče opravičil. Vse kar so bili sposobni povedati, je bilo “počakajte, urejujemo”. Zato nikar Mimovrste, če želite biti hitro na vrsti.

Fotografija je simbolična. (Foto: iStock)

Imate podobno izkušnjo tudi vi?

Pišite nam in morda pripomoremo k izboljšanju vašega naslednjega nakupa.