Če bi se zdravniki primerjali z drugimi panogami, bi hitro ugotovili, da prav oni s strankami delajo najslabše.
Slabše storitve, kot jo pri nas nudijo avtoritete v belem, ni. Predragi so, ne spoštujejo strank (predvsem jim je vseeno za njihov čas), ne vračajo klicev, pustijo te čakati v nedogled …
Že večkrat sem rekel, da bi se direktorji bolnic morali zgledovati po hotelih. Tam v prijetno urejeni recepciji prideš na vrsto v nekaj minutah. Prijazno, brez čakanja. Zdravniki pa furajo recepcije, kjer se v neudobnih prostorih dolgo čaka, pa še neprijazni so …
Najhujše pri tem je, da imajo zdravniki opravka z bolnimi ljudmi, ki veliko težje čakajo, kot pa recimo turisti pri prihodu v hotel …
Podjetniki imamo v svojih firmah oddelke za zmanjševanje prodaje, v zdravstvu je pa oddelek zaje..vanja pacientov prevzel popolno kontrolo nad ostalimi oddelki.

Aleš Lisac, FB